إسلاميكا
welcome to my forum , please sing up now .

نكت مصرية جامدة هتضحك لحد ما تقولنا مش قادر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

cool نكت مصرية جامدة هتضحك لحد ما تقولنا مش قادر

مُساهمة من طرف إسلاميكا في الثلاثاء 14 فبراير - 0:20:10



نكت مصرية جامدة هتضحك لحد ما تقولنا مش قادر

قمة الهدوء;انك تذاكر مادة مش فاهمها

قمة الهبل;انك تقلب الصفحة
...

قمة العبط;انك تصدق انن بتذاكر

قمة التناحه; انك تمتحن فيها

قمة الخيال;انك تتواقع انك ناجح



مدرس بيسأل طالب
.
.
.
.
...
... ... .
.
.
.

لو خيروك بين المال والعقل ماذا تختار ؟
.

الطالب قال: المال

المدرس ابتسم وقال: أنا اختار العقل

الطالب ابتسم ايضآ و قال

والله يابرنس كل واحد يختار اللي ناقصه



----------------
الأب : الماليـــة

الأم : الداخليــة
...
...
الابـن الاكبــر: المواصــلات

البنت الكبرى :المستشارة

بقيــة الأخــوة مواطَنيــن مظلوميــن

آَخــرالعنقــود :مخابـــرات
******************



كيف تصبح نــــــــــــــــدل في ثلاث خطوات ؟!!

.
.
... .
...
... ... ... ... .
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
انت كده تمام اوي كفايه انك نزلت و النيــــــــــــــه موجودة ^_^



سؤال عجز العلماء عن حله......!!!
!
!
!
!
...
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
و إنت اللي هتحله يعني ؟!؟!؟!
روح يابنى الله يفتح عليك^_*



حكمة كهربـــائي محشش ... (:
.
.
.
.
...
.
.
.
.
لا تكن كـ كبس النور .. يستخدمونك في الفاضي والمليان !

ولكن ...

كن كـ السلك العريان .. إيلي يقرب منك تكهرب امه D:


ولد فى حضانة بيسال المدرسه بتاعة:
.
هو فى بنت فى ثانوى ينفع تخلف:؟؟؟
.
.
...
.
.
.
.

فالت له :اه
.
.
.
.
قالها وفى اعدادى ؟؟؟
.
.
.
.
قالت له:ممكن
.
.
.
.
قالها طب فى حضانة؟؟؟
.
قالت له :مستحيل
.
.
.
.
بص لزميلته قالها مش قولتلك اطمنى بقآ


اللهم اطرش عنا اذان المراقبين
واعمي عنا اعين المراقبين
واجعل اللجنه سداح مداح حتي نغش مطمئنين
واجعل زملائنا معنا متعاونين
وارزقنا المعلومات من حيث لا ندري يا ارحم الراحمين



نصائح محشش D:
.
.
.
.
...
.
١) إذا نمت لا تنسى تغلق عيونك

٢) رضا الوالدين أهم من أمك وأبوك

٣) إغسل الماء جيدآ قبل شربه

٤) إذا قفلت الباب ولم ينقفل معاك تأكد إنه مغلق

٥) إنشرها لتعم الفائده



Google :

.
.
.
...
.
.
.

30%
في العالم العربي
يستخدمونه كمحرك بحث

.
.

و 70% يستخدمونه للتاكد ان الانترنت شغال



يعني ايه عيله مصريه
:
:
:
:
...
... ... :
:
:
:

لو جبت درجة وحشة و ابن خالتك جاب درجة حلوة يقولولك : شايف ابن خالتك؟ .. لو جاب هو درجة وحشة وانت جبت درجه حلوه يقولولك: احنا مالناش دعوة بحد

وهي دي العيشه مع كل بيت مصري



الطالب المصري بيذاكر إزاى؟
.
.
.
.
...
...
...
.
.
.
.
ممممممم ده عرفه...
ممممممم ده سهل اقرأه بعدين...
مممممم ده صعب مش ممكن يجى...
مممممم ده مش مهم...
الحمد لله خلصت ^_^



[size=18]
[b]
أصعب شعور قبل الدخول للامتحآن

|
|
|
...
... |
|

إنك تسمع أصحآبك بيراجعو معلومآت إنت أول مره تسمعهآ



[b]واحد مسطول راح عند الدكتور بيشتكى من ألم في بطنه ،
فسأله الدكتور : أكلت إيه ؟
فقاله : علبة سردين .
فقال الدكتور : كان بايظ؟
فقاله : مش عارف ما فتحتش العلبة







ليه بيحصل كده ؟؟

|
|
|
...
|

لمّا تكون ماشي بالبيت وتشوط كوبايه برجلك وأنت مش قاصد

يقولك أبوك : انت اعمى مش تفتح

|
|
|
|
|

أمّا هو لما يكون ماشي ويشوط كوبايه برجلو بيقول :

مين الحيوان اللي حاطت الكوبايه هنا



مر أبو لهب فوجد رجل يبكي
فسأله : لماذا تبكي يارجل ؟
فقال له : من كثره همي وحزني
فرد عليه أبو لهب:

...
حزني مبارك
فضحك الجميع ورمي أبولهب الرجل في البيسين من كثره الضحك
وخرج مبارك براءه وأعدم الرجل بدل منه
==========



السؤال الذى حير الاباء !!

\
/
\
...
/
\
/
\
/
\
/

ليه كل ما ادخل على ابني فى غرفتو والاقيه ع الكمبيوتر Neutral
دائماً بيكون فاتح سطح المكتب O.o !!
==========



ذهبـت امرأة حـامل الـى الطبـيب فقالت له..اريـد ان اعـرف هـل هـو ولـد ام بـنت؟
قال لها:
.
.
.
...
... .
.
.
.
.
.
.
.
اذن علينا بالسونار
قالـت لـه..سـونار و لا بنـزين؟
فضـحك الطـبيب و ضحكت المـرأة و ضـحكت الممـرضة و نـزل الجـنين مـن بـطن امـه اتـرمى ع الارض هـلكان ضـحك و رجـعت للســت ال 100 جنيه اللـى دفـعتهم ف الكـشف و تـم اغـلاق العـيادة للابـد







وكما قال المثل الفيسبوكي الشهير
.
.
.
.
...
.
يامستني الثوره علي خير تفوت
يامستني "ميسي " يلعب في أسمنت أسيوط







كان احــــمد عرابي ممتطيا صهوة جياده

" ومحدش يسألنى يعنى ايه صهوة دى عشان هقوله صهوة الشريف"

وكان يطالب الخديوى بمطالب الثورة
...

ويقول "لم يخلقنا الله تراثا او عقارا"

فرد الخديوى "عقارا مخدرا"

فرد عرابى هو الآخر "مخدرا ولا مصفرا"

فخرج احد الثوار مناديا "فى لحمة فى الجمعية"

فترك الثوار عرابى وذهبوا لشراء اللحمة

وفشلت الثورة

وعم الفرح و"خال الفرح" "وابو الفرح" "والفرح" وانا وانت ..







واحد قاعد ياكل بذر تفاح صاحبه بيقوله ايه ده

قاله : ده بذر تفاح
قاله : حد ياكل بذر تفاح
رد عليه : ده مفيد جدا ومنشط للذاكرة وبيزود الذكااااااااااء
...
قاله صاحبه : اديني شوية
رد صاحبه : لا انا هابيعلك 10 بذرات بـ 100 جنيه
قاله : ماشي خد المية وهات البذر
بدأ ياكل اول واحدة وتاني واحدة وبعدين بطل وقال بصوت عالي لصاحبه
انت بتضحك عليا انا كان ممكن اشتري 30 كيلو تفاح بالمية جنيه دي

رد صاحبه قاله : شوفت ازاي من تاني بزرة بدأت تفكر .. مش قولتلك بيزود الذكاء .. امال بعد العشرة هتعمل ايه !!!







لمسة اليد ♥ ..
لا تدل دائما على الحب
.
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فـاحيانا
تدل على ضربه جزاء =))






مرة واحد عصبى جدا روح البيت
لقى مراته وقالها :انهارده حصل معايا حتة موقف لو حكيتهولك مش هتصدقينى وطبعا هتقولى عليا كداب بس انا مش كداب وانتى اللى كدابة وبنت جزمة وروحى وانتى طالق











مره اتعمل مسابقه بين محشش و فرفور وسكران

المسابقه
انهم يخشوا تلت اوض

...
... ... .اول اوضه فيها 40 كارتونة ويسكى لازم يشربوه ,

تانى اوضه فيها اسد لازم يشيلوا ضرسه ,

وتالت اوضه فيها بنت لازم يغتصبوها

الفرفور دخل اول اوضه مع اول بوء ويسكى مات

... السكران دخل اول اوضه شرب الويسكى كله , دخل على الأسد راح الاسد اكله

المحشش دخل اول اوضه شرب الويسكى كله , ودخل على الأسد وحصل ضرب و هيصه فى الأوضه و زئير الأسد مالى كل مكان ,

وبعدين خرج الحشاش بيقول فين البنت الى هيتشال ضرسها بقى







سواق التاكسى لما يحب يحرجك مع خطيبتك ...

بعد م تركبها هى الأول و بعدين تركب بعدها ... وتقفل الباب
يقوللك افتحه واقفله جامد يا كابتن

...
... فانتا تحس ان رجولتك فى خطر أودامها ... ف تفتح الباب و تقفله بكل عزمك
ف يقوم مادد ايده و فاتحة و قافله تانى

ويقوللك " معلش .. اصله بيعلق .. محتاج حد ناشف شويه







سوستة قالت لزرار نكته فضلوا الاتنين يضحكوا
.
.
..
.
...
... .
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.. لحد ما البنطلون وقع...







الشـاب من دول تيجيلووو جلطه أول ما
.
.
.
.
...
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حبيبته تقوله هات ورينى موبايلك بيبقي مش عارف يمسح ايه ولا ايه !!:







علمتني الحياه ان لا انظر للخلف ابدا

.
.
....
...
... .
....
.
.
.
.
.
.
الا في الامتحان







وٓحدة قصيرة سألت زوٓجھآ : أنآ قصيرة ؟

قآلھآ : لا من قآل آلكلام ده ؟

قآلت : ڳل آلنآس بتقوٓلي آني قصيرة اوّي
...
... ...
قآلھآ : طب آوٓقفي أشوٓف ...

وٓقفت وٓقآلت لهَ :اهو ايه رايك ؟

قآلھا : يا وليه بلاش أستھبال يلا اوٓقفي خلصيني







مسطول بيغسل عربيته وبدأ من النمره فسألوه ليه؟
_
_
_
... _
...
... ..._
_
_
_
قالهم عشان المره اللي فاتت ابتديت من السقف ولحد ماوصلت للنمره اكتشفت انها مش عربيتي







زمان كانت الجيران يروحو لبعض عشان يستلفو طماطم او بطاطس او مكوه

دلوقتي الواحد ممكن يروح لجاره الفجر عشان يقولو
:/
:
...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
قفلت الوايرليس ليه :






فى العيد الصغير بنجيب كعك وبتى فور وفى العيد الكبير بنجيب خرفان ومعيز وفى رائس السنة بنجيب اسبراى وطاراطير وفى شم النسيم بنجيب بيض

طب فى 6 اكتوبر نجيب ايـــــــــــــــة

2 اسرائيلين وندور فيهم الضرب











لمتزوجين فقط
+18
.
.
.
...
.

هذه حقائق علمية
"لا حياء في العلم"
...توجد حركتان يجب على الزوج والزوجة تعلمها للإستمتاع في حياتهما.
......حركة بيعملها الزوج بيده وتحبها الزوجة بشكل رهيييب
اللي هى
يحط ايده بجيبه ويطلع فلوس
بيموتوا النساء فى الحركة دى
.
وفي حركة بتعملها الزوجة بلسانها
وبمووووت فيها الزوج
تحط لسانها في بقها وتسكت

مع تحيات حملة صفي النيه عشان متلبسش قضية







هل تدرون .. متى كرهت الدمعه !!!

\
\
\
...
... ... \
\
\
\
\
\

اول ماطلع N73 ^_^







مرة واحد رخم ... و ذكى جداااااااااا فى رخامته
المهم خالته جابت ولد
الولد ده من غير ودان

مامته قالتله روح بارك لخالتك
...
... ... بس اوعى تجيب سير ودان الواد
علشان ما تفكرهاش و ما نقلبش عليها المواجع

قالها ماااشى و راح

اول ما قعد مسك الواد و قال ما شاء الله
الواد زى القمر بس حاولوا تاكلوه جزر كتير Very Happy
خالته استغربت اوى و قالتله ليه
قالها علشان نظره ما يضعفش

قالتله مش مشكله لو ضعف هنبقى
نركبله نضاااره

راح صاحبنا قالها ايوووة مهو دى بقى المشكلة
هنركبله نضارة ازاى و هو من غير ودان hahahahahahaha







مذيعه بتسأل رقاصة : ايه هي رياضتك المفضله ..؟ ..
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
ردت الرقاصة : المشي البطال !!!







واحد محشش اتصل ع خدمة العملاء قلهم
شريحتي أخويا الصغير بلعها !!
قاله :طيب و استفسار حضرتك عن ايه ؟؟؟؟
قال ؛
..
...
... ... ... ..
..
..
..
..
..

انا دلوقتي مكتف اخويا ولافف شريط لازق على بقه
..
عايز أعرف لو أخويا اتكلم هبسحب من الرصيد ؟؟؟؟







رفعت البنات شعار لو بتحبها روحلها لحد البيت
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
فرفع الشباب شعار بس البيت يكون فاضي







مرة واحد رن على صاحبه
و صاحبه بالحمام فرد ابوه ع الموبايل
قاله : ازيك يا ابن الكلب!
رد ابوه
لا ابن الكلب بالحمام ..
...
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
معاك الكلب شخصيا







العائله لما تحضر فلم و تيجي لقطه لبوسه !

.
.
.
...
...
الأب : صب شاي يا ولد

.
.
.

الام : اعمل العشاء ولا لسه بدري

.
.
.

البنت : تعمل اكنها بتعمل اي حاجه

.
.
.

الولد: يفضل يتفرج وعينه مفنجله ولا كأن حد بيكلمه ههههه






دكتور قلب متقاعد في حفل تكريمه حطوا صورته في قلب كبير.....دكتور تاني قاعد على جنب وفارط ضحك، سألوه : ليش بتضحك؟ قلهم أنا دكتور بواسير وتقاعدي بعد أسبوع










اسوأ 7 اصابات جسدية عرفها التاريخ :

*
...
*
...
... ... ... ... ... ... .........
*

1-يتخبط كوعك في طرف الترابيزه Neutral

2 - يتحرق لسانك من شاي ساخن :'(

3 - تدوسَ وآنتَ حــآفيَ عَ لعًبهً صغيرهَ

4 - صباعك يتعور بطرف ورقة =-?

5 - يتخبط صباع رجلك (الصغير بذات) بطرف الباب... (دي اكتر واحده بتوجع) :'(

6 - تعض لسانك وأنت بتاكل اي حاجه :'(

7 - تشرب بيبسي وتشرق ويطلع البيبسي من مناخيرك







سلاح الام




...
...↓





. البهدلة :
وهي عبارة عن اطلاق شتائم متعددة بسرعة 24 ميجا بايت بالثانية غالبا ما تنتهي
بجملة: اقسم بالله اني مخلفة عاهات







هريدي راجع من السفر بعد عشرين سنة غربة..لقى اخوه
بيستقبله ودقنه طويلة وحالته بالبلا قاله في ايه ابوك جراله حاجة طبطب
عليه وقاله يلا بينا.
راح البيت لقى اخوه التاني بيستقبله ودقنه طويلة
وحالته زي الذفت قاله ابوك جراااله حاجة طبطب عليه وقاله يلا
...
.............بينا...دخل لقى ابوه بيستقبله ودقنه طويلة وشكله يصعب عالكافر قاله في
ايه يابا.. امي جرالها حاجة

قاله :...وديت
مكنة الحلاقة فين يا هريدي







العساكر عالحدود و هم بيحاربوا بيسمعوا إيه ؟
.
هجـــــــوم إف إم
.
المكوجــى بقى وهو بيكوى بيسمع ايه؟؟
...
.
هـــــــــــدوووووووووم إف إم
بتاع الصرف الصحى لما يشتغل بيسمع اية ؟؟
.
نجوم إف شم
االجـزار هـو وبيدبـح بيسمع ايــه ..؟؟
.
لـحـووم إف إم
بتاع الكوشك وهو بيبيع بيسمع ايه؟؟
.
.
.
.
.
.
.
نجوم إل إم







واحد رايح الصعيد قبل ما يوصل ب 10 كيلو كده
لقى جماعة بلدياتنا بيلعبوا كرة طايرة عـ الطريق
قالهم:-
لــو ســمــحــتــوا فــيــن بــيــت هــريــدي ؟ . .

...
...واحــد مــن الــلــى بــيــلــعــبــوا قــام نــاطــطــ
وقــالــه:-
تــعــالــى انــا هــوديــك بــيــتــه . .
مــشــي مــعــاه مــشــوار طــويــل

و أول مــا وصــلــوا قــالــه:-
بــص ده بــيــتــه ! !
بــس عــلــى فــكــرة
.
.
هو بيلعب معانا هناك







مصــري بيكلـم سـودانــي :
.
.
.

...
بيقـــولــه تعــرف ان ابــن خـــالتــي مــات مـــن كتــر الهمـــوم
.
.
.

ااـسودانـي قـالـه :
.
.
.
.
يـا آخـي طالمـــا هـو مـــش قـــد الهمــوم بيستهمــــى ليــــــــــــه؟






مرة واحد فتح محل انابيب

فجر امبوبتين دعاية










غبي طلبوا منه مستند لاثبات ملكية بيته ...
.
.
.

جابلهم صورته وهو بينضف الحوش











ولد بيسأل يعني ايه راجل يا بابا....؟؟
قاله: الراجل هو الي بيعمل كل حاجة هو الي بيتحكم و بيأمر وكلمته بتمشي علي كل البيت
:
:
...:
...
:
.
.
:
:
:
رد الولد انا عايز لما اكبر ابقي راجل اوي زي ماما







واحده حماتها جت عندها البيت
فبتقوللها هاتنورينا لحد امتى يا أم الغالى
قالتلها : لحد ماتزهقوا مني
.
.
...
......................
.
.
.
.
.-
-
-
-
قالتلها : طيب عالأقل اشربى حاجه







لية الطماطم حمرة ومدورة
.
.
.
....
...
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عشان لو كانت طويلة وخضرا كات هتبقي خياااار







واحد متفق مع مراته كل اما يحب يبوسها يقولها قدام العيال كلمة ( عايز أعمل مكالمة ) المهم الراجل جه فـيوم كان متخانق مع مراته و قال لأبنه روح قول لماما : بابا عاوز يعمل مكالمة .. أمه قالتله : قول لبابا .. التليفون بايظ
.
.
.
.
...
......
.
.
.
.قاله : قولها عاوز يعمل مكالمة .. يا أما هيتكلم من برة
.
..
قالتله : قوله لو اتكلمت من بره .. ماما هتقلب البيت
سنتــــــرال






واحد مصرى بيسال واحد لبنانى ايه كيف الحياه معاك ؟
قاله فى الصبح سايق همر وبليل مع قمر وانت؟
قاله فى الصبح سايق تيرلا وبليل مع غوريله










زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة ، وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ،قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل .قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم ….. قام الفأر نط مفزوع وقال لهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله









مرة واحد لقى مصبااح علااء الدين ففرح بيه وقال انا هعمل كل اللي نفسي فيه دعك المصبااح طلعله العفريت خد منه الساعه اللي في ايده ودخل تاني ,,,,دعكه كمااان مرة خد منه موبيله ودخل تاني ,,,,,فراح الراجل دعكه واول لما طلعله قاله ياعم ايه حكااايتك انته بتاخد ومش بتدي ليه انته مش مصباح علاء الدين برضو قالوااا لا انا مصباح علاء مباررك









فيل ضخم كل يوم يمر على مملكة النمل يهدها، النمل اتفق عليه قالوا : حنستخبى له فوق الشجر و أول ما يعدى نقفز عليه و نقرصه لحد ما نقضى عليه المهم الفيل مر راح النمل قفز عليه الفيل حس بيهم راح خابط زلومته شمال وقع نصهم و راح خابط يمين وقع النص التانى و مفضلش غير نمله واحده فكل النمل واقف تحت يهتف لها اخنقه يا فوزى









واحد صعيدي وواحد امريكي وواحد ياباني تايهين في الصحراء بقالهم ثلاثة ايام وفجأة ظهرلهم الجني وقال كل واحد فيكم ليه طلب واحد بس الامريكي قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه الياباني قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه راح الصعيدي قاله واه هما سبوني لوحدي هاتهم لي تاني










مذيعة بتسأل صعيدي
عن بياناته الشخصية
بتقوله اسمك : قالها هريدي
بتقوله السن : قالها 30 سنه
بتقوله الجنس : قالها اربع مرات في اليوم Very Happy
...
...بتقوله لا لا انت فهمتني غلط
انا اقصد ذكر ولا انثي
قالها الي بييجي تحت ايدي مابرحمووووش Very Happy







راجل مراته عندها قط كل يوم القط يخربشه و يعضه فقرر انه يخلص منه راح واخده في العربية و رماه برة الحي و رجع البيت لقى القط تاني يوم اخده و رماه برة البلد و رجع لقاه في البيت تالت يوم اخده و طلع بره البلد و دخل في الصحراء و يمين و شمال وبعدين رماه بعد خمس ساعات اتصل بمراته و سألها القط موجود قالتله ايوة قالها
.
.
.
.
...
..........
.
طب هاتيه على التليفون علشان انا تايه و عايز اعرف السكة







مرة أربعة بلدياتنا راحوا فرح

الأول:- نقط بخمسة جنيه و ضرب طلقة رصاص

الثانى:- نقط بعشرة جنيه و ضرب طلقتين
...
...
الثالث:- نقط بخمسة عشر جنيه و ضرب 3 طلقات

أبوهم الراجل الكبير بقى عايز يعمل منظر راح منقط بـ ميت جنيه و رمي قنبلة!!






وحده سألت جوزها : لو متّْ هتعمل إيه ؟؟
قالها : ده أنا أتجنن .. ياحياتي
.
.
.
قالت له :يعنى مش حتتتجوز بعديَ ؟؟
قاللها : المجنون ممكن يعمل أى حاجه !!











ﺍﻟﻴﻮﻡ ﻫﻮ ﻳﻮﻡ ﺍﻟﺨﻤﻴﺲ
:
:
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
:
:
.
:
:
:
ﺃﺭﺳﻠﻬﺎ ﻟـ 10 ﺃﺷﺨﺎﺹ ﻭ ﺳﻴﻜﻮﻥ ﻏﺪﺍ
ﻫﻮ ﻳﻮﻡ ﺍﻟﺠﻤﻌﺔ !!
ﺇﻳﺎﻙ ﺍﻥ ﺗﻬﻤﻠﻬﺎ .. ﻓـ ﻗﺪ ﺍﻫﻤﻠﻬﺎ
ﺷﺨﺺ ﻭ ﺻﺤﻲ ﻟﻘﻰ ﻧﻔﺴﻪ ﻳﻮﻡ
ﺍﻟﺘﻼﺕ







مره واحد بيقول لمراته قوليلي حاجه تفرحني وتزعلني في نفس الوقت
....
...
....
قالتله...
...
......
...
انت احسن واحد بتبوس في صحابك



واحد ألدغ فى حرف ( ر ) وبيتكسف اوى لما بيشترى شاورمة فبيقول للراجل هاتلى شويمة فكان بيقوله هاتلى كفتة وخلاص وهو مضايق .. فطلعله عفريت قاله نفسك فى ايه قاله نفسى اقول كلمة شاورمة صح قاله ماشى بس هاتقولها مرة واحدة بس فراح المحل بكل فخر وقال للراجل هاتلى واحد شاورمة قاله بتقول ايه قاله هات واحد كفتة الله يحرقك





يعنى مش حرام سايبين الصهاينه وماسكين فى الصاعيده
تصدقوا حلوة تنفع بيت شعر Very Happy:D
2-واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين







مرة توك توك دخل محطة البنزين يمون فلاقى مقطورة بتمون 200 لتر وميكروباص بيمون 50 لتر بص للراجل بكسوف وقاله امبوو






واحـــد بـيـقــــول لخطيـبـتـــــة مـمـكــــن بــوســـــــة !!!
قالـتـلــــــــة : انـــــت بـتـسـتـهـبــــــل



...








خــــــــــــد راحـتــــــــــــك







محشش بيتكلم مع مراته
حاضر يا حياتي ......
حاضر يا عمري .....
حاضر يا قلبي .....
حاضر يا روحي...
...
.......
.
.
.
.
قاله اخوه: أول مرة اشوفك بتتكلم مع مراتك كده ومن امتى بتتكلم بالطريقة دي
رد عليه المحشش: اسكت بقالى اسبوعين ناسي اسمها







حوار مع مليونير
المذيعة :ايه السبب اللي خلاك مليونير ؟؟؟
المليونير :مراتي !
قالته :وحالتك المادية قبل ما تتجوز كانت شكلها ايه ؟؟؟
قال المليونير :
...
....
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ملياردير







بالنسبة لكرة القدم
النساءية
.
.
.
...
....
.........................
.
.
.
.
.
.
.
هل
بامكانهم تبادل القميص عند انتهاء المباراة؟






مرة واحد سوداني شارك في برنامج من سيربح المليون؟

سأله جورج قرداحي: من هو أخر الأنبياء؟؟؟؟

فالسوداني قال: اللهم سلي على مهمد، نكول عيسى ؟










سودانية تقول لصديقتها إسم زوجي يبدأ بحرف (أ)

قالت لها: أهمد؟

قالت لها: لا أبود !!










وادي النطرون
كان في طفلين اخوات بيلعبو بالنطرون واتخانقوا فجة ابوهم و راح رامي النطرون
و قال لهم - وااااااادى النطرون - اللي انتو بتتخانقوا عليه
-------------------
الوادي الجديد
لما الأخوات اتصالحوا أبوهم جابلهم نطرون جديد بس اتخانقوا تانى
فقام أبوهم مسكه و رماه و قال - واااااااادى الجديد










سر تسمية بعض الأماكن
--------------------------
كوبري القبة
المهندس اللي بناة كان واقف علية فالسيجارة وقعت منة فقال - اوبااااااااااااا








معاكسات الثورة

يا انسه يا انسه انا مش بعاكس والله بس ممكن تدينى رقمك القومى؟
...
أموت في الانفلات الأمنى!
...
.....................
امووت في الشفافيه!

عاوزك في حوار وطني!

أنتي دمك خفيف قذافييييييييييييييييييي

انا أبويا معتقل وأمي في التحرير والبيت فاضي يا جميل

الجميل من هنا ولا مرتزقه؟

تحرير ولا مصطفى محمود يا قطة



avatar
إسلاميكا
admin
admin

عدد المشاركات : 1392
العمر : 27
نقاط : 35148
تاريخ التسجيل : 05/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://e6lamica.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى