إسلاميكا
welcome to my forum , please sing up now .

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

إسلاميكا
welcome to my forum , please sing up now .
إسلاميكا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلام اعجبني

فن كلام اعجبني

مُساهمة من طرف إسلاميكا الإثنين 27 سبتمبر - 12:23:25

كلام اعجبني

كلام اعجبني Heart%2BBroken

ما بقاش عندي ثق في حد من الي انا شوفته في حياتي .. انا اخدت الضربه بجد من اقرب ناس في حياتي .

قد ما هاخد قد ما هدى ، انا دلوقتى براجع نفسى قبل ما الايام تفوت ، وعشان حاجات تعيش حاجات كتير لازم تموت ... يعنى براجع نفسى كل زمن انا عشته لغيرى انا دلوقتى هعيشه لنفسى .

ما حدش بينجرح اوي غير الي كان بيحب اوي .

من يستحق دموعك لن يدعك تبكي .

مش من السهل تلاقي حد يريحك ولو بيحبك ممكن جايز يجرحك ، ولما يجي يحاول مرة يفرحك يرضي حلمك بكلام بكره يجرحك .

قلبي بيوجعني مش قادره اتكلم حتي عليه ... ويا ريته سامعني .

ما حدش بينفع حد ، ما حدش خايف علي حد ... كل الناس عاوزه عايزه تاخد وما حدش بيدي لحد ، ما فيش حد قلبه عليك ما فيش حد حاسس بيك ، والي بيحبك قدامك من وراك بيجرح فيك ... والي ما بيخونش بيتخان ... الناس كلها جايه عليك ... والى تعشله وبتخلصله بيخلص بايده عليك ... والى تعيش علشان تديله طلعوا بياخدوا مابيدوش ... والى بحضنك تتطمنله وهو فى حضنك جرحوك
والى على نفسك مأمنله أكتر ناس هما الى باعوك .

انا كنت وحداني والدنيا وخداني عاوز ونيس تاني يقسامني في الاحلام ، غريب وانا في بلدي جيبتك تكون سندي انصفني يا ولدي واصبر علي الأيام .

زي كدبه عايشه جواها الصراحه نص ضحكه نص فرحه نص راحه

في حاجات تتحس وما تتقلش وان جيت اطلبها انا ما اقدرش ... توجع في القلب وما بتنبنش . اوقات بيبان اني سكت وهديت ورضيت واتعودت مش معني كده انك علي طول انك تحسبني اني استسلمت ، وساعات تحس اني زهقت مع اني بخبي اني تعبت .

ما كنش ذنب حد ، ده كان ذنب السنين ، الله يسامح الظروف هي الي قربتنا خلتنا نقابل بعض ورجعت فرقتنا .

كان في زمان كان في قلوب بتحس بيه وتخاف عليه وطيبين كان في حنان كان في امان كانت ايديهم تمسح دموعي من عينيه وقريبين ، دلوقتي راحوا راحوا يا قلبي من ايديه عشره سنين وبقينا يا قلبي لوحدنا ويا الي الي فات هنروح لفين انت وانا من الذكريات .

هذا انا ما اقدر اكون غيري انا

مش بطوله منك تمشي فوق جروحي .

بيني انا وبينك خلاص في شئ انكسر ما بسألك مين السبب من انهزم مين انتصر ، لمين بشكي هم قلبي الي اتظلم .

ما تخافش مني انا الي زيي تخاف عليه ، انا الي زيي مره في العمر تلاقيه .

خد بالك عليه ديه مش معمله تعاملني بيها ، وابقي افتكر ليه ايام تعبت عشانك فيها .

قلبك حنين يا نبي ومافيش حنان علي كوكبي .
إسلاميكا
إسلاميكا
admin
admin

https://e6lamica.yoo7.com

- مواضيع مماثلة