إسلاميكا
welcome to my forum , please sing up now .

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

إسلاميكا
welcome to my forum , please sing up now .
إسلاميكا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الكل بيتكلم عن الحريه ولكن الحريه من وجهه نظره وعلي كيفيه

فن الكل بيتكلم عن الحريه ولكن الحريه من وجهه نظره وعلي كيفيه

مُساهمة من طرف إسلاميكا الإثنين 26 يونيو - 13:58:06

الكل بيتكلم عن الحريه ولكن الحريه من وجهه نظره وعلي كيفيه  12985345_10208528142308720_3591257904487194746_n

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 

الكل بيتكلم عن الحريه ولكن الحريه من وجهه نظره وعلي كيفيه .... 

أ .. انا حره اللبس النقاب واحافظ علي نفسي بس البنات اللي بتتعاكس ومش محجبين او منتقبين هم اللي جابوه لنفسهم ... انا حره ما اكلميش ولاد عشان بحافظ علي نفسي لان الحلال افضل سانتظر لكن البنات اللي بتكلم ولاد بضاعه مكشوفه ومش متربين كويس ...

ب.. انا واحده حره اللبس ضيق ولا عريان حتي بس المنتقبات دول جهله ومتشددين مايفهموش حاجه عن الدين بيتمسكوا بالحاجات الظاهره بس معظمهم بيدروا وحشتهم ورا النقاب ...

ج ..اسمعني يا ابني !! 

لاء مش هسمعك انا حر فحياتي ان شاء الله اولع فنفسي بس قولي صحيح انت ازاي سامح لمراتك تخرج لوحدها ؟؟!

مواقف كتيره وحكايات اكتر بتاكد بتناقضنا انا عاوزين حريتنا احنا بس لكن اخوك اخت ام ابوك زميلك زميتلك مش احرار ازاي صعملوا كده انا فاهم اكتر منهم عارف اني في حريتهم ضرر ليهم فلازم ابقي دكتتور معاهم احددلهم يلبسوا ايه ويتكلموا ازاي ويخرجوا فين ويكلموا مين ...

د.. ممنوع تقول رائيك لان حريتك تهديد عالامن العام ....

قبل اما تنادي بالحريه طبقها علي نفسك ما تعمليش نفسك مثقف وتقول لازم النقاب يتمنع وبعدها تقول انا نفسي البلد ديه يبقي فسها حريه ؟؟

إسلاميكا
إسلاميكا
admin
admin

https://e6lamica.yoo7.com

- مواضيع مماثلة